130 unit rumah teres kos rendah dan rumah teres kos sederhana rendah telah habis dijual

Sebanyal 65 buah rumah teres kos rendah dan 65 buah kos sederhana rendah telah habis dijual.

Untuk makluman hanya fasa pertama mempunyai rumah teres satu tingkat kos rendah dan sederhana rendah dan semua 130 buah telah habis dijual. jadi yg tinggal sekarang 34 (tak sure tapi ikut laman web 34 buah) buah rumah teres 2 tingkat dan 130 buah pangsapuri 5 tingkat. Saya ada tanya sale person rumah 2 tingkat tinggal tak lebih 10 unit yg masih kosong. Pangsapuri pun dah ada pembeli tapi x sure berapa yg tinggal.

Nak share layout lakaran masterplan Taman Gong Permai ni.




layout sebenar boleh tanya sale officer mereka. Lakaran tulisan diatas yang saya buat di atas berpandukan mereka punya layout semasa saya beli rumah tersebut.

Pada boroy yang tanya tanah ni tepi laut ni x elok dan tempat kurang bagus, itu susah nak cakap. Saya pun sebenarnya asal dari Sg Haj Dorani tanah sawah dengan laut jadi x tau nak kata macam mana. Tepuk dada tanya selera.:) pasal saya pun bukan ada pengalaman hartanah ni.

ok see u next untuk update gambar terbaru macam mana status projek ni.



0 Response to "130 unit rumah teres kos rendah dan rumah teres kos sederhana rendah telah habis dijual"

Post a Comment